سایت های خرید اینترنتی میلگرد 

سایت های خرید اینترنتی میلگرد 
سایت های خرید اینترنتی میلگرد 

آهن پرایس: برای بررسی اخبار لحظه ای بازار آهن،فولاد و مسکن و همچنین بررسی قیمت روز آهن آلات و قیمت روزمیلگرد همواره سایت،کانال و اینستاگرام مجموعه آهن پرایس را دنبال نمایید.از آنجایی که میلگرد یکی از محصولات استراتژیک...

آهن پرایس: برای بررسی اخبار لحظه ای بازار آهن،فولاد و مسکن و همچنین بررسی قیمت روز آهن آلات و قیمت روزمیلگرد همواره سایت،کانال و اینستاگرام مجموعه آهن پرایس را دنبال نمایید.از آنجایی که میلگرد یکی از محصولات استراتژیک و کاربردی است قیمت آن و شیوه خرید میلگرد بسیار حائز اهمیت است،از همین رو برآنیم تا برای مهندسان و فعالان حوزه ساختمان سازی خرید میلگرد را با کیفیت و قیمت مناسب رقم زنیم،از گذشته تا کنون راههای متعددی برای خرید میلگرد،پروژه های ساختمانی وجود دارد از جمله روش های تهیه میلگردعبارتند از: 

1- خرید به صورت سنتی از بازار آهن فروشی 

2- خرید از بورس کالا که منوط به داشتن کد بورسی است

3-  خرید اینترنتی میلگرد 

که هر کدام از این روش ها مزایاومعایبی به همراه داردکه به تفصیل دراین مورد صحبت خواهیم کرد: 

 بازار آهن فروشی به عبارتی بازار خرده فروشی آهن است و برای مواردی که خرید محدود است یا پروژه ای روبه پایان است و صرفا چند شاخه میلگرد کم دارید مناسب است چرا که آهن فروشی ها مقاطع موجودی مغازه های خورد را از طریق خرید در تناژ پایین از بنگاه ها یا کارخانه ها فراهم می نمایند.از همین رو خرید میلگردازبازارآهن و خرده فروشی برای شما گرانتر خواهد شد چرا که قیمت موجود در بازار معمولا از بورس کالا و درب کارخانه بالاتر است. 

 خرید از بورس کالا نیز نیازمند داشتن کدبورسی است و همچنین ثبت نام،ثبت سفارش و ارسال آن  مقداری زمانبر است و بعضا ممکن است منجر به خواب کار در طول ساخت شود و از سوی دیگر در عرضه های بورسی کف خرید روی تناژهای بالا تعیین می گرددو همین کف خرید ممکن است شما را مجبور نماید بیش از نیازتان خرید نمایید و این حالت هم توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. 

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی فروشگاه های اینترنتی فروش آهن آلات نیز گسترش پیدا کرده اند وبه عبارتی راحت ترین روش خرید همین شیوه است با گسترش تعداد فروشگاه های آنلاین فروش آهن آلات رقابت دراین عرصه به شدت تنگاتنگ است و همه فروشگاه های اینترنتی درارائه قیمت های مناسب تلاش می نمایند، مجموعه آهن پرایس عرضه کننده ی آهن آلات صنعتی و ساختمانی به صورت آنلاین است وقیمت میلگرد را به صورت رقابتی و مناسب اعلام میدارد همچنین با ارائه پیش فاکتورهای دارای ضمانتنامه کیفیت و قیمت در این عرصه پیشرو است. 

نکته قابل توجه در کیفیت میلگردها مواد اولیه جهت تولید آنهاست میلگردهای آجدار غالبا از شمش و بیلت های فولادی تشکیل می گردد و فرآیند تولید آنها نورد گرم می باشد اما بعضا به جای استفاده از شمش و بیلت از ضایعات آهن برای تولید میلگرد استفاده می کنند و دقیقا همین مساله نه تنها باعث کاهش قیمت میلگرد می گردد بلکه بر استاندارد و کیفیت میلگرد اثرگذار خواهد بود لذا حتما پیش از خرید میلگرد نه تنها بر قیمت آن بلکه بر کیفیت آن و برند سازنده آن تمرکز ویژه داشته باشید. 

یکی دیگر از مسائل پر اهمیت در کیفیت میلگرد این است که تولیدکنندگان با استفاده از آزمون کششی و آزمون خمشی سرد می توانند میزان کیفیت آن را تشخیص دهند از آنجایی که تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته و اتوماسیون نیز پیشرفت کرده امکان تولید میلگرد آجدار با آج بالا نیز فراهم شده است که این امکان کنترل میزان دما و سرعت عمل در سرد شدن و همچنین تولیدات میلگردهای با آج 500 الی 520 که دارای قابلیت جوشکاری و ویژگی های مکانیکی منحصر به فردی است را فراهم کرده است. 

اطلاعات لازم پیش از خرید آنلاین میلگرد:

1. شناخت استانداردهای میلگرد

آشنایی با استانداردهای میلگرد بسیار حائز اهمیت است و بر اساس آن است که می توانید متوجه شوید این میلگرد برای منطقه ای خاص فرضا منطقه زلزله خیز یا منطقه سردسیر مناسب است یا خیر. البته مهم ترین نوع استاندارد استاندارد روسی GOST5781 است. همچنین بررسی روش های تولید میلگرد حائز اهمیت است که فرضا روش تولید آن ترمکس یا میکروآلیاژی است.

2- بررسی جدول اشتال میلگرد

یکی از راه هایی که شما می توانید کیفیت میلگرد مورد نظر خود را بررسی نمایید استفاده از جدول اشتال است در واقع در جدول اشتال وزن مناسب هر سایز میلگرد به ازای هر متر ذکر شده است،لازم به ذکر است که مساحت و محیط سایزهای مختلف میلگرد در جدول اشتال درج شده است و حداقل مقدار آرماتور در بتن مسلح را از روی آن می توان به طور تقریبی برآورد کرد. 

3-میزان نوسانات بازار میلگرد

برای کسی که در بازار ساخت و ساز است لازم است که پیوسته اخبار آهن،فولاد و مسکن را پیگیری نماید شما در سایت آهن پرایس می توانید :تحلیل لحظه ای اخبار،اخبار روزانه آهن، بررسی نوسانات قیمت میلگرد، پیش بینی قیمت میلگرد در هفته آتی،اخبار فولاد،بررسی قیمت مقاطع فولادی وبررسی وضعیت مسکن را چک نمایید درواقع بدین ترتیب است که می توانید در جریان بازار نوسانی یا آرام قرار بگیرید و ببینید که بازار میلگرد تحت تاثیر چه عواملی قرار می گیرد و در نهایت در زمان مناسب خرید نمایید.



4- بررسی اطلاعات جزئی و تخصصی

مهندس فنی مقدار میلگرد مورد نیاز و اینکه میلگرد a-2 باشد یا a-3 را مشخص می نماید پس باید تفاوت بین میلگرد a-2 و a-3 را بدانید و همچنین معتبرترین کارخانه های تولید کننده میلگرد را از نظر قیمت و کیفیتی مقایسه نمایید و همچنین شناسنامه محصول را نیز بشناسید چون هر کارخانه ای اطلاعات محصول خود را به صورت شناسنامه محصول ارائه می دهد.

یکی از با کیفیت ترین میلگردها را کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می نماید که این کارخانه میلگردهای خود را بر اساس استانداردهای روس که همان علائم اختصاری A-2 ، A-3 به بازار عرضه می نماید. این کارخانه میلگرد تا سایز 40 میلیمتر را تولید می نماید.آج میلگردها می تواند از نوع آج مارپیچ جناقی باشد که شامل دو نوع دوکی، یکنواخت و آج مرکب تقسیم بندی می شود.

در ادامه می توانید این مقاله را نیز مطالعه کنید:هزینه حمل و نقل میلگرد

فراموش نفرمایید که همواره عوامل متعددی از جمله میزان عرضه و تقاضا، هیجات بازار ، نرخ دلار، مسائل سیاسی منطقه و قیمت نفت و حتی شرایط صادرات بر نوسانات قیمت میلگرد موثر خواهد بود لذا برای داشتن یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه باید حتما از طریق سایت آهن پرایس و کانال آهن خبر پیگیر نوسانات نرخ میلگرد باشید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 2 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)